Քննարկվող հարցեր.
1.Բերել շփման առկայությունը հաստատող օրինակներ:
Երբ մենք աթոռը շարժում ենք, երբ մենք գիրքը շարժում ենք սեղանի վրայից և այլն:
2.Ինչով է պայմանավորված շփումը
Երկու առարկայից, իրենց նյութի տեսակից և ողորկության աստիճանից:
3.Թվարկել շփման տեսակները և բերել օրինակներ:
Սահքի շփման ուժ, դադարի շփման ուժ և գլորման շփման ուժ:
Սահքի շփման ուժի օրինակներ — պահարան շարժել, սառույցի վրա սահել:
Գլորման շփմսն ուժի օրինակներ — գնդակ գլորել, խմոր գլորել:
Դադարի շփման ուժի օրինակներ — առաջանում է բոլոր առարկաների շփման մակերևույթին և խանգարում է մարմնիններից է որևէ մեկի շարժմանը:
4.Օրինակներով ցույց տալ,որ միևնույն պայմաններում գլորման շփման ուժը փոքր է սահքի շփման ուժից:
Երբ սահնակը սահելով իջնում է, նրան հեշտ է կանգնացնելը: Օրինակ՝կդիպչի մի մեծ քարի և կկանգնի, իսկ գլորվող սահնակը գլորվելով կանցնի քարի վրայով և նրան դժվար կլինի կանգնացնել: Սա նշանակում է, որ գլորման շփման ուժը ավելի փոքր է:
5.Բերել շփման դրսևորման օգտակար օրինակներ
Շփման հետևանքով մարդիկ ու կենդանիները քայլում են, վազում են, մենք կարողանում ենք առարկաներ շարժել, ավտոմեքենա վարել և այլն:
6.Բերել շփման դրսևորման վնասակար օրինակներ
Շփման հետևանքով գործարանում մաշվում են մեքենաների մասերը, և այլն:
7.Ինչպես կարելի է մեծացնել շփումը
Շփման ուժը կարելի է մեծացնել խորթ ու բորթ մակերևույթների պայմաններում:
8.Ինչպես կարելի է փոքրացնել շփումը
Շփման ուժը կարելի է փոքրացնել ողորգ մակերևույթների պայմաններում:
9.Բերեք օրինակներ,երբ մարմնի վրա միաժամանակ ազդում է մի քանի ուժ:
Օրինակ՝ երբ մարդը քայլում է, նրա վրա ազդում է ծանրության ուժը, թգողության ուժը և շփման ուժը: